Felhasználási feltételek


Tartalom

Általános információk
1. Adás-vétel   
2. Webshopos megrendelések   
3. Fizetési feltételek érvényesítése   
4. Szellemi termék védelme   
5. Tanúsítványok   
Általános webshopot érintő információk
1. Árak   
2. Mennyiségi kedvezmény   
3. Raktárkészlet   
4. Szállítási határidő   
5. Csomagolás   
6. Rendeltetésszerű használat   
Vásárlás folyamata
1. Termékek böngészése   
1.1. Termékválaszték   
1.2. Termékek keresése/listázása   
2. Regisztráció   
2.1. Adatkezelés   
2.2. Jelszó bizalmas kezelése
2.3. Elfelejtett jelszó
2.4. Adatmódosítás
2.5. Regisztráció törlése
3. Áru kosárba helyezése
4. Megrendelés feladása
4.1. Szállítási információk
4.2. Fizetési információk
4.3. Megrendelés véglegesítése
4.4. Megrendelés visszaigazolása
4.5. Megrendelés módosítása
4.6. Számla kiállítása
Garancia, reklamációk kezelése
1. Jótállás, szavatosság
2. Garanciális ügyintézés folyamata
3. Elállás joga
4. Kapcsolatfelvétel, vélemények, panaszkezelés

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Direct-Line Kft. (székhelye: H-2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos u. 14.; cégjegyzékszám: 13-09-071637; adószáma: 12038332-2-13; Bejegyző cégbíróság neve: Pest Megyei Bíróság, elérhetőségek: info@dldh.hu. Tel: +36-24-492-111) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Vevő, Ön) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.


Általános információk


1. Adás-vétel
Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön, mint Vevő a webshopból történő megrendeléssel kezdeményez. A webshopból történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, interneten keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek a megrendelésről. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért jelen ÁSZF egyaránt rájuk is vonatkozik.


2. Webshopos megrendelések
A webshopban böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. A vásárlás azonban regisztrációhoz kötött. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal  regisztrálta magát, és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit. 14. életévét be nem töltött személlyel nem áll módunkban szerződést kötni. A webáruházban a megrendelés csak a felületen kerülhet feladásra, vagy a Kapcsolat e-mail küldési funkció segítségével. Amennyiben a webshopos termékektől műszaki tartalomban eltérő terméket szeretne tőlünk megrendelni, ezt megteheti a Kapcsolat e-mail küldési funkció segítségével, e-mailben (webshop@dldh.hu) vagy személyesen.
 

3. Fizetési feltételek érvényesítése
A webshopos értékesítés független a hagyományos értékesítési módoktól (e-mail, papír alapú). Ez azt jelenti, hogy szerződéses ügyfeleink számára fennálló kedvezményes fizetési feltételeket a webshop felületén feladott megrendelések esetében nem áll módunkban érvényesíteni.
 

4. Szellemi tulajdon védelme
A webshopban található termékadatok, fotók, leírások a Direct-Line Kft. tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása, felhasználása csak a Direct-Line Kft. előzetes engedélyével lehetséges.
 

5. Tanúsítványok
Cégünk célja vevőink maximális megelégedettsége, és a folyamatos fejlesztés a változó igényekhez igazodva, ezért az Direct-Line Kft. 2004-ben bevezette az ISO 9001:2000-es szabvány szerinti minőségirányítási rendszerét, melyet azóta folyamatosan fenntart, és követ, így jelenleg már az új 9001:2008 szabványnak megfelelő tanúsítással rendelkezik. A tanúsítást az Tüv Rheinland Kft. végezte.


 

Általános webshopot érintő információk
 

1. Árak
A webshopban feltüntetett árak érvényes, bruttó fogyasztói árak, amelyek tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA). A megrendelés visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy webshopban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget. Termékeink árváltoztatásának jogát fenntartjuk, esetleges változásokról tájékoztatást adunk webshopunk felületén.
 

2. Mennyiségi kedvezmény
Webshopunkban a megrendelt termékek mennyiségéhez kötött kedvezményrendszer tartozik. Az egyes kedvezményi kategóriák minden terméknél külön-külön fel vannak tüntetve. Amint a megrendelési  mennyiség átlép egy következő mennyiségi kedvezmény kategóriába, az érvényes egységár változik.
 

3. Raktárkészlet
A weblapon közzétett készletadatok tájékoztató jellegűek, az előző napi raktárkészlet mennyiségét jelölik. Készletünk folyamatosan változik, továbbá fenntartjuk a közbeni eladás jogát, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt és egyeztetjük módosított rendelését. Általános esetben a szállítási határidő raktáron lévő termékek esetén 3 nap, nagy érdeklődés következtében elfogyott készletű termékekre a fizetést követően egyéni egyeztetés szerint történik a kiszállítás.
 

4. Szállítási határidő
A termékeknél feltüntetjük megrendelési darabszámtól függően a várható, átlagos szállítási határidőt. A webshopon megjelenített várható szállítási határidőre vonatkozó nap alatt munkanap értendő! A tényleges szállítási határidő ettől a tájékoztatásként szolgáló határidőtől eltérhet, a raktárkészlet változásával módosulhat. Az általunk vállalt szállítási határidőről a Vevőt hivatalos megrendelés visszaigazolásban tájékoztatjuk. A Vevő jelezheti, ha a megrendelés visszaigazolásban foglaltak nem elfogadhatók számára. Alapértelmezetten nem részteljesítéssel igazoljuk vissza a megrendelést, de  amennyiben élni szeretne a részteljesítés lehetőségével, kérjük jelezze ügyintézőnk felé, ennek részleteiről az adott megrendelés visszaigazolásban tájékoztatjuk.
 

5. Csomagolás

Házhozszállítás esetén a termékeket az általános előírásoknak megfelelő módon csomagoljuk. Amennyiben a speciális csomagolásra tart igényt, a megrendelés feladásánál jelezheti a Megjegyzés rovatban, vagy telefonon jelezheti ügyintézőnknek. Utóbbi esetben a megrendelés számát is közölje kollégánkkal.


6. Képek a webshopon

A webshop oldalain található képek illusztrációk, az érvényes műszaki tartalom a termékekhez tartozó leírásokban található.

 

7. Rendeltetésszerű használat

Rozsdamentes acél termékek esetében kiemelten fontos a rendeltetésszerű használat. Garanciális jogok érvényesítése csak “A Direct-Line Kft. kezelési és karbantartási útmutatója ausztenites korrózióálló acélokhoz” című útmutatójában leírtak betartása mellett van mód. Az útmutatót itt is letöltheti!


 

Vásárlás folyamata
 

1. Termékek böngészése
1.1. Termékválaszték
Áruházunk termékválasztéka széles műszaki cikk kínálatot nyújt, a közel 200-féle árucikkel. Vevőink teljeskörű kiszolgálása érdekében az olcsóbb árfekvésű termékektől a luxus igényeket kielégítő típusokat is tartalmazza. Cégünk arra törekszik, hogy minden termékkategóriában biztosítsa ezt a maximális kínálatot. Választékunk naponta frissül, bővül, illetve a megszűnt termékek kikerülnek az áruházból. Egy-egy termék esetében a műszaki tartalom változtatásának jogát fenntartjuk.
 

1.2. Termékek keresése/listázása
Termékeink különböző termékkategóriák szerint vannak csoportosítva. További csoportosítás címkék alapján történik, melyek az egyes termékoldalak alatt találhatók. Kereshet terméket a jobb felső sarokban elhelyezkedő Keresés funkcióval. Abban az esetben, amikor egy kategória több terméket tartalmaz mint a beállított Tétel/Lap érték, a termékek áttekintése lapozgató gombok segítségével történik. Ezek a lapozgató gombok az utolsó terméksor alatt találhatók.
A terméklistában a Vevő képernyőméretéhez igazodva megjeleníthető 12-20-40-60 vagy 100 termék egyszerre. Ez kiválasztható minden terméklista fejlécében a megfelelő számra kattintva a “Tétel/Lap “ funkció alatt. A terméklisták rendezése lehet Lista vagy Rács típusú elrendezésben, valamint növekvő vagy csökkenő ár vagy abc-elrendezésben a Vevő választása szerint.
Az egyes termékek adatlapján találhatók azok részletes leírásai, adatai, fényképek.
 

2. Regisztráció
Termékeink megrendeléséhez regisztrációra van szükség. Erre a Regisztráció menüpont alatt van lehetőség. Az adatok megadását követően a rendelések feladása lehetővé, valamint a regisztrált vásárlók számára számos kényelmi funkció is elérhetővé válik. Érvényes a regisztráció, ha a regisztrációs adatlapot elküldi számunkra. Ezzel automatikusan létrehozzuk DL-webshop fiókját, ami semmiféle kötelezettséggel nem jár. Az e-mail cím és a telefonszám megadása kötelező, annak érdekében, hogy fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot. Azonos e-mail címmel csak egyszer lehet regisztrálni.
Címként a vagy a regisztrálni kívánó cég telephelyének címét adja meg, amelyre a jövőben  megrendelésekhez tartozó számlát kiállítjuk. Amennyiben igénybe kívánja venni házhozszállítási szolgáltatásunkat, szállítási cím megadása is szükséges.
 

2.1. Adatkezelés
A Vevő illetve megrendelési adatokat az Direct-Line Kft. webshop védett, biztonságos adatbázisban tárolja, és megőrzi, azonban azokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, kivéve ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz (pl. futárszolgálat). Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat más célra semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Amennyiben a Vevő részéről írásbeli kérés érkezik a vevőadatok törlésére, akkor azokat az Direct-Line Kft. adatbázisából törli. Az adatok felhasználása az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény hatályos szabályozásának megfelelően történik.
 

2.2. Jelszó bizalmas kezelése
Felhívjuk figyelmét arra, hogy a regisztrációkor megadott jelszavát bizalmasan kezelje, ne adja át arra illetékteleneknek. Direct-Line Kft. nem felel 3. személy rosszhiszeműségére visszavezethető téves szállításokért és károkért.
 

2.3. Elfelejtett jelszó
Jelszó emlékeztető funkciónkkal a regisztrációkor megadott e-mail címre kérheti a jelszó elküldését. Ilyen esetben javasoljuk, hogy belépést követően módosítsa jelszavát.
 

2.4. Adatmódosítás
Direct-Line Kft. minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást az Direct-Line Kft. nem végez, kizárólag az Ön telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján. Ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást. Az adatok ellenőrzésére, adatmódosításra a rendelés feladás közben és regisztrációt követően is van mód bejelentkezést követően a „Fiókom” menüpontban. A szállítási és számlázási cím lehet eltérő, ezért a Fiókom > Számlázási/szállítási adatok menüpont alatt módosíthatja vagy adhat meg új címeket. A pénztárban a megrendelés megerősítésekor is van lehetőség a címek módosítására vagy új cím felvitelére.
 

2.5. Regisztráció törlése
Rendszerünk nyilvántartja regisztrált ügyfeleink megrendeléseit. Amennyiben az Ügyfél nem mutat aktivitást egy teljes évig, a regisztráció törlésre kerül. A törlést követően bármikor megismételhető a regisztráció.
 

3. Áru kosárba helyezése
A megrendelni kívánt termékeket egy virtuális bevásárlókosárban kell belehelyezni. A termékek a kék Kosár ikonra, vagy a „Kosárba” feliratra kattintva tehetők a bevásárló kosárba. A kosár tartalma a jobb felső sarokban található kék kosár ikonra kattintva, vagy a fejlécben található kosár menüpontra kattintva jeleníthető meg. A megrendelési mennyiség a kosárra kattintás előtt a kis fehér négyzetben módosítható, de a megrendelési mennyiség a kosár tartalmának megjelenítésekor is módosítható. Lehetőség van továbbá  termékek eltávolítására a Kosárból a Törlés oszlopban található négyzet kipipálásával. Minden a Kosárban történt módosítás a "Frissítés" gomb megnyomásával érvényesíthető.
Itt Ön eldöntheti, hogy a „Vissza a termékekhez” feliratra kattintva folytatja a böngészést további termékeink között, vagy a „Tovább a megrendelésre” feliratra kattintva feladja megrendelését.

4. Megrendelés feladása
Megrendelése feladásához a “Pénztár” gombra vagy menüpontra kell kattintani. Ekkor – ha az eddigi böngészés során még nem történt meg – regisztrálnia kell a webshopba, vagy ha már regisztrált vásárló, be kell bejelentkeznie webáruházunkba.
A megrendelés lépéseit a sorrendben elhelyezett menüpontok mutatják. Az adott képernyőn nyomon követheti, hogy éppen hol tart a vásárlási folyamatban. Bármikor visszaléphet bármelyik lépésre, módosíthat, javíthat az adatokon, beállításokon.
 

4.1. Szállítási információk
Cégünk Magyarország területén súlykorlát nélkül vállalja a házhozszállítást. Szállítási módok:

  • Házhoz szállítás: Amennyiben igénybe kívánja venni házhoz szállítási szolgáltatásunkat, úgy adjon meg egy szállítási címet. A termékek a megrendelés végösszegétől, az egyes kiszállítandó termékek darabszámától, méretétől és súlyától függően postai úton vagy futár szolgálattal küldjük ki a megadott szállítási címre a megrendelt és kifizetett terméket. A szállítási díj hozzávetőleges értékéről a „Szállítási információk” menüpont alatt tájékozódhat, a tényleges házhozszállítási díjat, valamint módot a megrendelés visszaigazoláson közöljük. A megrendelés visszaigazoláson szereplő házhoz szállítási díj a szállítási információk menüpontban szereplő lehetőségek leggazdaságosabbika. Ha a Vevő elfogadja a megrendelés visszaigazolásban feltüntetetteket, ezt a megrendelés teljes ellenértékének átutalásával jelzi. Amennyiben nem történik fizetés 8 napon belül, ügyintézőnk emlékeztetőt küld ki a megrendelésről az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben az emlékeztető kiküldését követően 8 napig nem történik meg a megrendelés teljes ellenértékének kifizetése, megrendelését semmisnek tekintjük. Utángyártandó áruk esetén a gyártást csak a fizetés teljesítése után áll módunkban elindítani. Kiszállítás előtt telefonos egyeztetéssel fel fogja ügyintézőnk hívni, ehhez feltétlenül szükséges telefonszámának helyes megadása. Abban az esetben, ha meghiúsul a kiszállított termék átvétele a Vevő hibájából (pl. nem tartózkodott otthon az előre egyeztetett átvétel időpontjában), másodszor is megkíséreljük a csomag kiszállítását. Amennyiben ez is sikertelen marad, a Vevő számára csak a Direct-Line Kft. telephelyén történő átvételt áll módunkban biztosítani.
  • Személyes átvétel telephelyünkön, Dunaharasztiban: A megrendelt és kifizetett árut telephelyünkön személyesen is átveheti, raktári áru esetén helyszíni fizetéssel, utángyártandó termék esetén a fizetés előre kell történjen átutalással, vagy személyesen telephelyünkön.

4.2. Fizetési információk
Áraink bruttó árak, az Általános Forgalmi Adóról szóló jogszabály szerinti adót tartalmazzák. A fizetés a megrendelésének feladásától számított 8 napon belül meg kell hogy történjen személyesen a telephelyen vagy átutalás útján. Amennyiben nem történik fizetés 8 napon belül, ügyintézőnk emlékeztetőt küld ki a megrendelésről az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben az emlékeztető kiküldését követően 8 napig nem történik meg a megrendelés teljes ellenértékének kifizetése, megrendelését semmisnek tekintjük. Figyelem! A termékeket csak kifizetésüket követően áll módunkban kiszállítani. Amennyiben Ön raktárunkban nem található terméket rendelt meg, annak gyártását csak a kifizetése után áll módunkban elindítani.
Fizetési módok:

  • Átutalás: A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt fizetheti átutalással. Kérésére az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában feltüntesse a rendelés azonosítóját! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni: Erste Bank Zrt. 11600006-00000000-06247311
  • Készpénzzel átvételkor telephelyünkön, Dunaharasztiban: Raktári áru esetén a fizetés történhet az áru átvételekor készpénzben.
  • Készpénzzel telephelyünkön, Dunaharasztiban: Utángyártandó áruk esetén a gyártást csak a fizetés teljesítése után áll módunkban elindítani, készpénzes fizetésre telephelyünkön van mód.

4.3. Megrendelés véglegesítése
A megrendelési folyamat utolsó lépése a rendelés véglegesítése. Kérjük, ezen a ponton végezze el minden adat ismételt ellenőrzését, hiba esetén módosíthatja a megadott adatokat. A folyamat bármely pontján visszaléphet előző lépésekre (korrigálhatja számlázási adatait, szállítási címét). A „Rendelés jóváhagyása” gombra kattintva a megrendelés feladásra kerül. Amennyiben nem kapna automatikus visszaigazoló e-mailt közvetlenül megrendelése sikeres feladásáról, sikertelennek bizonyul a feladás, ez esetben megrendelésének ismételt elküldésére kérjük meg.
 

4.4. Megrendelés visszaigazolása
Megrendelése feladását követően automatikus visszaigazoló e-mailt kap a belépési adatokhoz tartozó e-mail címére a rendelés befogadásáról. Ez azonban nem tekinthető rendelés visszaigazolásnak, nem minősül szerződésnek. Ügyintézőnk hivatalos megrendelés visszaigazolást küld a regisztrációnál megadott e-mail címre a megrendelés feladásától számított 2 munkanapon belül, amelyből tájékozódhat a termékekhez kapcsolódó adatok mellett a hivatalos szállítási költségekről, valamint határidőkről. Ekkor jön létre a szerződés.
 

4.5. Megrendelés módosítása
Amennyiben egy feladott megrendelésben módosításokat kíván tenni, a webáruházban, bejelentkezést követően az „Rendeléskövetés” menüpontban van erre lehetőség (lásd “Elállás joga” fejezet), de természetesen telefonon és elektronikus levélben is van mód megrendelések módosítására/törlésére.
 

4.6. Számla kiállítása


 

 

 

 

 

 

A számlát a Direct-Line Kft. állítja ki és küldi ki postai úton az Ön számára a megadott számlázási címre.

Számlát kiállító adatai:

DIRECT-LINE Kft.

Adószám : 12038332-2-13

Pénzforgalmi számlaszám: OTP BANK 11711003-20011851-00000000

IBAN : HU 41 11711003-20011851-00000000

SWIFT : OTPVHUHB

Cím : H-2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos u. 14.

Tel. : +36-24-492-111

Fax : +36-24-492-112

A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, Direct-Line Kft. elektronikusan iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.


 

Garancia, reklamációk kezelése
 

1. Jótállás, szavatosság
Az érvényes jogszabályok szerint a termékekre a gyártó által biztosított jótállást vállaljuk. A konkrét garanciális (jótállási) idő minden termék mellett feltüntetésre került az áruházban. Ahol nem szerepel garanciális idő a termék mellett, azokra a termékekre a gyártó nem biztosít jótállást. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. A gyártó által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek.
A garanciális ügyintézés a Direct-Line Kft. telephelyén végzendő, amennyiben a termékhez Önálló garanciajegy nem tartozott, és a számlán az szerepel, hogy a garancia az Direct-Line Kft. telephelyén érvényesíthető. A Direct-Line Kft. telephelyén természetesen minden fajta garanciális igény érvényesíthető (jótállási jeggyel, vagy anélkül), azonban ha olyan műszaki cikkről van szó, melyet nem cégünk gyártott és a készülék rendelkezik saját jótállási jeggyel, a gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy közvetlenül a hivatalos márkaszervizen keresztül intézze a javítást/cserét. Így egyrészt az Ön lakóhelyéhez közelebb is valószínűleg talál márkaszervizt, és lerövidül az ügyintézési idő is, hiszen a cégünkhöz visszajuttatott készülékeket az Direct-Line Kft. is márkaszervizhez küldi el bevizsgálásra, javításra, cserére. Amennyiben a készülékhez nem jár jótállási jegy, akkor kérjük az Direct-Line Kft. ügyfélszolgálatára juttassa vissza az árut. Itt munkatársaink felveszik a Szavatossági és jótállási jegyzőkönyvet, és a készüléket eljuttatják az illetékes márkaszervizbe. Fontos megjegyezni, hogy az Direct-Line Kft. szerviz tevékenységet nem végez, ezért a márkaszervizek szakvéleményét fogadja el és továbbítja Vevő felé a jótállási és szavatossági igények elfogadásában és elutasításában. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak: 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, 1959. évi IV. tv. Ptk.
A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak. Az áru csak abban az esetben minősül hibásnak, ha nem felel meg a jogszabályokban előírt, vagy megrendelés visszaigazolásban, illetve annak mellékletében rögzített specifikációnak. A Direct-Line Kft. nem felel az áru adott célra való alkalmasságáért, megfelelőségéért.
Az áru bármely, a teljesítéskor észlelt hibáját vagy mennyiségi hiányát a vevő a teljesítés után köteles jelezni. A vevő az áru észlelt hibáit az észleléstől számított 8 napon belül köteles írásban jelezni. A Direct-Line Kft. az általa elfogadott reklamációt megállapodott határidőn belül a Vevő kérésének megfelelően saját költségére kijavítja, kicseréli. A teljesítés után 1 évet meghaladó hiba bejelentése határidőn túlinak minősül, így a Direct-Line Kft. szavatossági kötelezettsége alól mentesül. A Direct-Line Kft. nem köteles határidőn túli kifogás esetén rejtett hibát orvosolni vagy bármely kártérítést fizetni.
Az áru átvételét követően keletkezett, illetve feltárt hibákért csak abban az esetben tudunk felelősséget vállalni, amennyiben egyértelműen bizonyítható, hogy keletkezése az átvételt megelőzően is meglévő hiányosságokra vezethető vissza.
A garancia megszűnik, ha az árut nem rendeltetésszerűen használják és a ha a gyártó által megadott beépítési és kezelési előírásokat, valamint a “A Direct-Line Kft. kezelési és karbantartási útmutatója ausztenites korrózióálló acélokhoz” című útmutatójában leírtakat nem tartják be. A szavatosság megszűnik, ha a Megrendelő írásos engedélyünk nélkül a szállított tárgyakon javításokat, módosításokat végez, vagy harmadik féllel végeztet. Eltérő kifejezett megállapodás hiányában a jelen pontban meghatározottakon felül vevő nem jogosult egyéb igényt érvényesíteni az áru hibája vagy mennyiségi hiánya miatt.
 

2. Garanciális ügyintézés folyamata
1. Lépjen be a webshoprendszerbe belépési azonosítójául szolgáló e-mail címével és jelszavával.
2. Válassza ki a "Rendeléseim" menüpont alatt található megrendelések közül azt, amelyben a meghibásodott terméket rendelte, majd kattintson a terméknév alatt található "Visszáru" feliratra.
3. Töltse ki a garanciális munkalapot. Fontos, hogy a hibáról pontos leírást adjon, mert ez megkönnyíti a hibaelhárítást.
4. Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig az Direct-Line Kft. ügyfélszolgálatára: Direct-Line Kft. 2330 Dunaharaszti, Jedlik Á. u. 14. Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené az Direct-Line Kft. részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel.: +36-24-492-111 (H-P 7-15,30 óráig)), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék Direct-Line Kft. részére történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli, portós küldeményeket az Direct-Line Kft. nem vesz át.
5. Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
6. A javított vagy hibás termékek szállítási költség felszámítása nélkül visszaküldjük az Ön címére, vagy átveheti azt ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a szervizünk bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége is megrendelőt terheli.
Fontos! Kérjük, a termék jótállási jegyét/számláját feltétlenül őrizze meg, ennek hiányában nem vállaljuk a garanciális javítást!
 

3. Elállás joga
Minden fogyasztónak a termék átvételétől számított 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:
Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami hiánytalan csomagolásban érkezik vissza a Direct-Line Kft.-hez. Természetesen amennyiben a terméket 8 munkanapon belül a garancia hatálya alá tartozó hibával meghibásodik, akkor ezekre a termékekre automatikusan vállaljuk a 8 munkanapon belüli visszavásárlást.
Elállásra vonatkozó igényét e-mailben vagy személyesen kell bejelentenie.
Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követően lehetőség szerint 15, de maximum 30 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
A visszatérítés nem vonatkozik a szállítási költségre tekintettel arra, hogy a jogszabály (17/1999 Korm. rendelet) értelmében nem vonatkozhat elállás olyan „szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt a gazdálkodó szervezet a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte”, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
A Direct-Line Kft. üzlethelyiségében személyesen vásárolt árukra nem vonatkozik az elállási jog.
Elállás esetén a Direct-Line Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a jelen Általános Szerződési Feltétele mellékletét képezi, itt olvasható: kattintson ide!

4. Kapcsolatfelvétel, vélemények, panaszkezelés
A virtuális áruház működésének és kiszolgálásának sikere a célunk. Ennek kialakításában, felmérésében leginkább a Vevők segíthetik munkánkat, ezért is biztosítottunk lehetőséget e-mailes kapcsolatfelvételre. Így folyamatosan figyelemmel tudjuk kísérni pozitív és negatív véleményüket, a termékekkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos igényeiket, esetleges reklamációikat. A termékek külön-külön véleményezhetők, de gondolatait e-mailben is megoszthatja velünk a Kapcsolat menüpontra kattintva közvetlen e-mail küldő funkcióval, vagy a webshop@dldh.hu címen. Reméljük, hogy webshop választékával, valamint szolgáltatásaival elégedett lesz, és további  számíthatunk érdeklődésére.

Letöltés PDF formátumban